Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz innymi przepisami krajowymi jesteśmy zobowiązani do aktualizowania Twoich danych osobowych oraz dokumentów.
Realizujemy to, aby:
- prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
- wypełniać obowiązki wynikające między innymi z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, Ustawy o BFG,
- cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.
Aktualizacji danych należy dokonać:
- niezwłocznie – w przypadku, gdy Twój dokument tożsamości już stracił ważność lub innych ważnych sytuacjach powodujących jego zmianę,
- najpóźniej w momencie uzyskania nowego dokumentu tożsamości – w przypadku, gdy jesteś w trakcie wyrabiania nowego dokumentu,
- niezwłocznie po otrzymania od banku pisma: „Wezwanie do aktualizacji danych”.
Jak zaktualizować swoje dane?
- osobiście w placówkach naszego Banku,
- poprzez wiadomość wysłaną w systemie bankowości internetowej.
Co może spowodować brak aktualizacji danych?
- blokadę możliwości wykonywania transakcji,
- ograniczenie możliwości uzyskania kredytu,
- wypowiedzenie umowy rachunku bankowego.
Drogi Kliencie – sprawdź aktualność swoich danych osobowych oraz w razie konieczności podejmij działania!![]()
Jeśli Twoje dane są nieaktualne zapraszamy do niezwłocznego kontaktu
- Centrala Leśniowice, 22-122 Leśniowice 22A,
- Oddział w Dorohusku, 22-175 Dorohusk ul. Niepodległości 26A,
- Oddział w Kraśniczynie, 22-310 Kraśniczyn ul. Kościuszki 26,
- Oddział w Woli Uhruskiej, 22-230 Wola Uhruska, ul. Szkolna 6,
- Oddział w Żmudzi, 22-114 Żmudź, ul. Kasztanowa 12.


