Karta VISA
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Contact Center Banku BPS S.A. :
- telefonicznie pod całodobowym numerem 0 86 215 50 50 lub na infolinię 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) ,
- faksem nr. 0 86 215 50 51
- telefonicznie pod numerem ogólnopolskim +48 828 828 828
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA ,
- osobiście lub telefonicznie w placówce sprzedażowej Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona. Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty lub Posiadacz rachunku ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce sprzedażowej Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.