Przejdź do treści
Strona główna » Aktualności » Bez kategorii » Drogi Kliencie !

Drogi Kliencie !

aktualne dane

Zadbaj o swoje aktualne dane w banku !

Dbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i w pełni korzystaj z naszych usług. Zgodnie z  ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz innymi przepisami krajowymi jesteśmy zobowiązani do aktualizowania Twoich danych osobowych oraz dokumentów.

Realizujemy  to, aby:

  • prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
  • wypełniać obowiązki wynikające między innymi  z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, Ustawy o BFG,
  • cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.

Aktualizacji danych należy dokonać

  • niezwłocznie – w przypadku, gdy Twój dokument tożsamości już stracił ważność lub innych ważnych sytuacjach powodujących jego zmianę,
  • najpóźniej w momencie uzyskania nowego dokumentu tożsamości – w przypadku, gdy jesteś w trakcie wyrabiania nowego dokumentu,
  • niezwłocznie po otrzymania od banku pisma: „Wezwanie do aktualizacji danych”.

Jak zaktualizować swoje dane?

  • osobiście w placówkach banku,
  • poprzez wiadomość wysłaną w systemie bankowości internetowej.

Co może spowodować brak aktualizacji danych?

  • blokadę możliwości wykonywania transakcji,
  • spowodować ograniczenie możliwości uzyskania kredytu,
  • wypowiedzenie umowy rachunku bankowego.

Wobec powyższego, sprawdź aktualność swoich danych osobowych oraz w razie konieczności podejmij działania!

Z góry dziękujemy.