Przejdź do treści
Strona główna » Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Leśniowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bslesniowice.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre dokumenty PDF są dostępne tylko jako skany (brak cyfrowej wersji dostępnej).
  • Niektóre dokumenty PDF są nieczytelne dla czytników ekranowych (brak tytułów, niepoprawne tabele, brak znaczników nawigacyjnych).

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. mogą nie być dostępne cyfrowo.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie raportu przedstawionego przez firmę SiP Serwis Sp. z o.o., która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowny raport.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Bartosza Sawosza — mejlowo bartosz.sawosz@bslesniowice.pl lub telefonicznie 82 567 54 68, 82 567 50 41.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, np. opisania filmu lub przeczytania treści dokumentu PDF.

Żądanie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (telefon, e-mail),
  • Adres strony, na której znajduje się niedostępna treść,
  • Opis problemu oraz preferowany sposób rozwiązania.

Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni. W przypadku braku możliwości realizacji żądania w tym terminie, poinformujemy o nowym terminie, nie dłuższym niż 2 miesiące.

Po wyczerpaniu procedury skargę można złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Siedziba Banku Spółdzielczego w Leśniowicach znajduje się pod adresem: Leśniowice 22A, 22-122 Leśniowice.

  • Do budynku prowadzą dwa wejścia – do obu prowadzą schody.
  • Brak windy w budynku.
  • Brak udogodnień dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak usług tłumacza języka migowego na miejscu i online.

Skontaktuj się z nami
ZADZWOŃ DO NAS
NAPISZ DO NAS
LUB ODWIEDŹ NAS W PLACÓWCE