HARMONOGRAM
Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego w Leśniowicach w kampanii sprawozdawczo-wyborczej 2021/2022
L.p. |
Teren działania Grupy Członkowskiej |
Data planowanego zebrania |
Godzina Zebrania |
Miejsce zebrania |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Grupa Członkowska przy Centrali w Leśniowicach |
12.05.2022 r. (czwartek) |
1000 |
Sala konferencyjna Centrali w Leśniowicach |
2. |
Grupa Członkowska przy Oddziale w Dorohusku |
11.05.2022 r. (środa) |
1000 |
Gabinet Dyrektora O/Dorohusk |
3. |
Grupa Członkowska przy Oddziale w Kraśniczynie |
09.05.2022 r. (poniedziałek) |
900 |
Sala konferencyjna O/Kraśniczyn |
4. |
Grupa Członkowska przy Oddziale w Woli Uhruskiej |
11.05.2022 r. (środa) |
1230 |
Gabinet Dyrektora O/Wola Uhruska |
5. |
Grupa Członkowska przy Oddziale w Żmudzi |
09.05.2022 r. (poniedziałek) |
1230 |
Gabinet Dyrektora O/Żmudź |
|
OSTRZEŻENIE !!! Uwaga na wyłudzenia
W związku z podejrzeniem próby wyłudzenia od Klienta danych dotyczących dostępu do Internet Bankingu przypominamy :
- NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł;
- Pracownicy Banku NIE żądają podania identyfikatorów lub haseł;
- Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.
|
Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi
W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.
Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
|
Akcja pomocowa dla Ukrainy
Bank Spółdzielczy w Leśniowicach dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego
Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.
Razem dla Ukrainy
Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.
W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.
Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.
Jak wpłacić pieniądze?
Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002
Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy
Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy
Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.
Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach! |
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest przez nas na bieżąco monitorowana.
Uważaj na oszustów
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.
• Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
• Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
• Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
• Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
Wypłaty gotówki
Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html |
JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
• NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
• Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
• Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).
• Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.
• Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.
|
Więcej…
|
Oszczędnościowe Książeczki Mieszkaniowe z prawem do premii gwarancyjnej Rejestracja Książeczek Mieszkaniowych w banku
Szanowni Państwo,
Od 19 stycznia 2021 r. trzeba rejestrować książeczkę mieszkaniową w banku, który ją obsługuje. Do dokonania rejestracji koniecznie jest posiadanie ze sobą książeczki mieszkaniowej. Od faktu jej zarejestrowania będzie zależeć, jak szybko będzie możną ją zlikwidować.
W przypadku gdy będziesz likwidować książeczkę:
• do 31 grudnia 2022 r. – zasady likwidacji nie zmienią się,
• od 1 stycznia 2023 r. – jeśli książeczka nie będzie zarejestrowana do 31.12.2022, właściciel nie będzie mógł jej zlikwidować jak dotychczas. Właściciel książeczki zarejestrowanej po 31.12.2022 r., będzie mógł się ubiegać o wypłatę premii gwarancyjnej dopiero od 1 stycznia kolejnego roku po dacie jej rejestracji (np. książeczkę mieszkaniową zarejestrowaną w 2023 r. będzie można zlikwidować od 1 stycznia 2024 r.).
Wyjątkiem są sytuacje, gdy czynność uprawniająca do wypłaty premii gwarancyjnej miała miejsce przed 1 stycznia 2023 r., ale sam wniosek został złożony już w 2023 roku – wtedy książeczkę można zlikwidować w tym samym roku (o ile nie upłynął ustawowy termin 90 dni).
|
Więcej…
|
KOMUNIKAT
Banku Spółdzielczego w Leśniowicach
w sprawie oszustwa "na pracownika banku"
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w ostatnim okresie klienci banków narażeni są na bezpośrednie ataki ze strony przestępców, którzy podszywają się pod pracowników banków.
Oszuści dzwonią do klientów z informacją, że była próba logowania na nasze konto, ktoś chce zrobić przelew, bądź wziąć pożyczkę. Oferując pomoc proszą o zainstalowanie aplikacji, podanie kodów i haseł autoryzacyjnych.
Jak działają przestępcy:
• maskują numer telefonu i podszywają się np. pod numer infolinii banku lub instytucji (np. BIK);
• przedstawiają się jako pracownicy infolinii związanych z bezpieczeństwem;
• nakłaniają do podania danych do logowania w bankowości elektronicznej.
Aby uniknąć takich sytuacji warto wiedzieć, że:
• pracownik banku nigdy nie prosi o zainstalowanie oprogramowania na twoim komputerze lub smartfonie;
• pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie prosi o podanie mu haseł dostępu;
• pracownik banku nigdy nie prosi o wypłatę pieniędzy ani wpłatę ich na inne konto.
Najlepszą metodą obrony przed tego typu oszustwami jest rozłączyć się i samodzielnie zadzwonić do swojego banku.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach
|

|
KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 28 grudnia 2020 r. (poniedziałek) placówki Banku czynne są w standardowych godzinach. Wyjątek stanowi dzień 31 grudnia br. (czwartek), kiedy obsługa klienta będzie prowadzona do godziny 1200.
|
Aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank – dostępna w AppStore

Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że od dnia 30.11.2020 r. aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank jest już dostępna w App Store i może być uruchomiona na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS (Apple).
Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (iOS) (pobierz pdf) |
KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 listopada 2020 r. (do odwołania) Klientów Banku w poszczególnych jednostkach obsługujemy w następujących godzinach:
- Centrala Leśniowice 730 - 1230
- Oddział w Dorohusku 730 - 1230
- Oddział w Kraśniczynie 700 - 1200
- Oddział w Żmudzi 700 - 1200
- Oddział w Woli Uhruskiej 700 - 1200 (od 23.11.2020r.)
Ze względów bezpieczeństwa obsługa Klientów odbywa się pojedynczo. Ponawiamy prośbę, aby zachowywać odstępy oraz ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach |
|
|