czwartek, 26 Maj 2022


-

ZAWIADOMIENIE


Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach zawiadamia, że zgodnie z §34 ust. 1 pkt 6 Statutu Banku Spółdzielczego w Leśniowicach w dniu 2 czerwca 2022 r. tj. czwartek, o godz. 1200, w lokalu Dworek Pan Tadeusz w Żółtańcach przy ul. Dąbrowskiego 66, 22-100 Chełm, odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Leśniowicach.

Więcej…
 

HARMONOGRAM


Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego
w Leśniowicach
w kampanii sprawozdawczo-wyborczej 2021/2022


L.p. Teren działania Grupy Członkowskiej Data
planowanego
zebrania
Godzina
Zebrania
Miejsce zebrania
1 2 3 4 5
1. Grupa Członkowska
przy Centrali w Leśniowicach
12.05.2022 r.
(czwartek)
1000 Sala konferencyjna
Centrali w Leśniowicach
2. Grupa Członkowska
przy Oddziale w Dorohusku
11.05.2022 r.
(środa)
1000 Gabinet Dyrektora
O/Dorohusk
3. Grupa Członkowska
przy Oddziale w Kraśniczynie
09.05.2022 r.
(poniedziałek)
900 Sala konferencyjna
O/Kraśniczyn
4. Grupa Członkowska
przy Oddziale w Woli Uhruskiej
11.05.2022 r.
(środa)
1230 Gabinet Dyrektora
O/Wola Uhruska
5. Grupa Członkowska
przy Oddziale w Żmudzi
09.05.2022 r.
(poniedziałek)
1230 Gabinet Dyrektora
O/Żmudź


 

OSTRZEŻENIE !!!
Uwaga na wyłudzenia


W związku z podejrzeniem próby wyłudzenia od Klienta danych dotyczących dostępu do Internet Bankingu przypominamy :

  • NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł; 
  • Pracownicy Banku NIE żądają podania identyfikatorów lub haseł;
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.

 


 

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

 

Akcja pomocowa dla Ukrainy

Bank Spółdzielczy w Leśniowicach dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego

Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.

Razem dla Ukrainy

Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.

W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.

Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.

Jak wpłacić pieniądze?

Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002

Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy

Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy

Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.

Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!

 

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę


W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest przez nas na bieżąco monitorowana.

Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

• Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.

• Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.

• Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.

• Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

 

JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?


Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.

NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.

Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.

Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).

Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.

Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.

Więcej…
 

Oszczędnościowe Książeczki Mieszkaniowe
z prawem do premii gwarancyjnej
Rejestracja Książeczek Mieszkaniowych w banku


Szanowni Państwo,

Od 19 stycznia 2021 r. trzeba rejestrować książeczkę mieszkaniową w banku, który ją obsługuje. Do dokonania rejestracji koniecznie jest posiadanie ze sobą książeczki mieszkaniowej. Od faktu jej zarejestrowania będzie zależeć, jak szybko będzie możną ją zlikwidować.

W przypadku gdy będziesz likwidować książeczkę:

• do 31 grudnia 2022 r. – zasady likwidacji nie zmienią się,

• od 1 stycznia 2023 r. – jeśli książeczka nie będzie zarejestrowana do 31.12.2022, właściciel nie będzie mógł jej zlikwidować jak dotychczas. Właściciel książeczki zarejestrowanej po 31.12.2022 r., będzie mógł się ubiegać o wypłatę premii gwarancyjnej dopiero od 1 stycznia kolejnego roku po dacie jej rejestracji (np. książeczkę mieszkaniową zarejestrowaną w 2023 r. będzie można zlikwidować od 1 stycznia 2024 r.).

Wyjątkiem są sytuacje, gdy czynność uprawniająca do wypłaty premii gwarancyjnej miała miejsce przed 1 stycznia 2023 r., ale sam wniosek został złożony już w 2023 roku – wtedy książeczkę można zlikwidować w tym samym roku (o ile nie upłynął ustawowy termin 90 dni).

Więcej…
 
oszustwo_na_pracownika

KOMUNIKAT

Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

w sprawie oszustwa "na pracownika banku"


Szanowni Klienci,

Informujemy, że w ostatnim okresie klienci banków narażeni są na bezpośrednie ataki ze strony przestępców, którzy podszywają się pod pracowników banków.

Oszuści dzwonią do klientów z informacją, że była próba logowania na nasze konto, ktoś chce zrobić przelew, bądź wziąć pożyczkę. Oferując pomoc proszą o zainstalowanie aplikacji, podanie kodów i haseł autoryzacyjnych.

Jak działają przestępcy:

• maskują numer telefonu i podszywają się np. pod numer infolinii banku lub instytucji (np. BIK);

• przedstawiają się jako pracownicy infolinii związanych z bezpieczeństwem;

• nakłaniają do podania danych do logowania w bankowości elektronicznej.

Aby uniknąć takich sytuacji warto wiedzieć, że:

• pracownik banku nigdy nie prosi o zainstalowanie oprogramowania na twoim komputerze lub smartfonie;

• pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie prosi o podanie mu haseł dostępu;

• pracownik banku nigdy nie prosi o wypłatę pieniędzy ani wpłatę ich na inne konto.

Najlepszą metodą obrony przed tego typu oszustwami jest rozłączyć się i samodzielnie zadzwonić do swojego banku.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 

loteria2021

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 28 grudnia 2020 r. (poniedziałek) placówki Banku czynne są w standardowych godzinach. Wyjątek stanowi dzień 31 grudnia br. (czwartek), kiedy obsługa klienta będzie prowadzona do godziny 1200.


 

Aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank – dostępna w AppStore


bsl iOS

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że od dnia 30.11.2020 r. aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank jest już dostępna w App Store i może być uruchomiona na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS (Apple).


Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (iOS) (pobierz pdf)

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 listopada 2020 r. (do odwołania) Klientów Banku w poszczególnych jednostkach obsługujemy w następujących godzinach:

  • Centrala Leśniowice 730 - 1230
  • Oddział w Dorohusku 730 - 1230
  • Oddział w Kraśniczynie 700 - 1200
  • Oddział w Żmudzi 700 - 1200
  • Oddział w Woli Uhruskiej 700 - 1200 (od 23.11.2020r.)

Ze względów bezpieczeństwa obsługa Klientów odbywa się pojedynczo. Ponawiamy prośbę, aby zachowywać odstępy oraz ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 
Strona 1 z 2