środa, 12 Maj 2021


KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 28 grudnia 2020 r. (poniedziałek) placówki Banku czynne są w standardowych godzinach. Wyjątek stanowi dzień 31 grudnia br. (czwartek), kiedy obsługa klienta będzie prowadzona do godziny 1200.


 

Aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank – dostępna w AppStore


bsl iOS

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że od dnia 30.11.2020 r. aplikacja mobilna BS Leśniowice - Nasz Bank jest już dostępna w App Store i może być uruchomiona na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS (Apple).


Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (iOS) (pobierz pdf)

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 listopada 2020 r. (do odwołania) Klientów Banku w poszczególnych jednostkach obsługujemy w następujących godzinach:

  • Centrala Leśniowice 730 - 1230
  • Oddział w Dorohusku 730 - 1230
  • Oddział w Kraśniczynie 700 - 1200
  • Oddział w Żmudzi 700 - 1200
  • Oddział w Woli Uhruskiej 700 - 1200 (od 23.11.2020r.)

Ze względów bezpieczeństwa obsługa Klientów odbywa się pojedynczo. Ponawiamy prośbę, aby zachowywać odstępy oraz ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 

KOMUNIKAT
ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEŚNIOWICACH


Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników informujemy, że Oddział w Woli Uhruskiej będzie zamknięty do dnia 20 listopada br. (piątek).

Jednocześnie informujemy, że Klienci którzy muszą osobiście dokonać operacji w placówce, powinni zgłosić się do najbliższego Oddziału w Dorohusku (ul. Niepodległości 26A) lub Żmudzi (ul. Kasztanowa 12).

Wszelkie informacje udzielane są pod numerem telefonu (82) 567 50 25.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank – nowa bankowość na telefon


naszbank

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Leśniowicach dla Użytkowników urządzeń z systemem Android. Aplikacja umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do Państwa finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play, a następnie zalogować się do Internet Banking i dodać swoje urządzenie.


Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) (pobierz pdf)

Interfejs Mobilny Internet Bankingu (pobierz pdf)

 

Szanowni Klienci!

Informacja dla Użytkowników Internet Bankingu, autoryzujących przelewy aplikacją mobilną

Uprzejmie informujemy, że trwa proces uruchomienia aplikacji mobilnej Nasz Bank dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple). W przypadku gdy w Internet Banking wybrali Państwo opcję autoryzacji operacji aplikacją mobilną zapewniamy rozwiązanie zastępcze – autoryzacja za pomocą hasła SMS.



 

Szanowni Klienci!

Nowa strona Internet Bankingu znajduje się pod adresem ib.bslesniowice.pl - skrót dostępny jest w menu górnym oraz w menu po lewej stronie.

Ważne! Aktualny certyfikat SSL strony ib.bslesniowice.pl jest ważny do 20 października 2021 r.

Skrót SHA1 certyfikatu: AB:EA:59:A2:75:FA:2C:43:78:DF:EB:17:7F:45:F8:CE:98:62:DF:97


 

Szanowni Klienci!

W związku ze zmianą bankowego systemu informatycznego w dniu 30 października br. (piątek) obsługa klienta w placówkach Banku prowadzona będzie do godziny 1200.


I N F O R M A C J A

Uprzejmie informujemy, że w dniu 30 października br. od godz. 1200 do godz. 0800 w dniu 2 listopada br. bankomaty w naszych placówkach będą nieczynne.

Wypłaty gotówkowe w innych bankomatach oraz płatności bezgotówkowe kartami VISA będą realizowane bez zmian.

 

 

 

Szanowni Klienci!


W związku ze zmianą systemu bankowości internetowej - Internet banking, wykonywanie operacji w obecnym systemie (CUI) będzie możliwe do godz. 12.00 w dniu 30 października 2020 r. (piątek).

Do tej daty prosimy o wydrukowanie i pozostawienie sobie do wglądu historii operacji na rachunku, ponieważ nie będzie ona widoczna w nowym systemie. W późniejszym czasie wyciągi oraz historia operacji będzie możliwa również do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Uwaga! Prosimy o wstrzymanie się ze składaniem zleceń stałych oraz przelewów z datą przyszłą, których termin płatności wypada po dniu 29 października 2020 r.

Nowa usługa bankowości internetowej będzie dostępna od godz. 8:00 w dniu 2 listopada 2020 r. (poniedziałek).

Informujemy, że środkami dostępu do nowego systemu bankowości internetowej będą identyfikator oraz hasło, natomiast autoryzacja transakcji płatniczej będzie odbywać poprzez aplikację mobliną/ SMS.

Dotychczasowy identyfikator zostanie zachowany, natomiast hasła po wdrożeniu nowego systemu stracą ważność.

Zapraszamy do placówek Banku po odbiór hasła do nowej bankowości internetowej!


 

Nowy system bankowości internetowej - Internet Banking (IB)


Uprzejmie informujemy że od dnia 02.11.2020r. zostaje wprowadzony nowy system bankowości internetowej -Internet Banking (IB).

W związku z powyższym informujemy, że dostępna jest strona Demo:

 

Ponadto udostępniamy naszym Klientom instrukcje użytkownika w zakresie obsługi:

 

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 4 maja 2020 r. placówki Banku czynne są w standardowych godzinach tj. obowiązujących przed stanem epidemii wywołanej COVID-19.

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 6 kwietnia 2020 r. wszystkie placówki Banku czynne są do godziny 12.00.

Ponawiamy prośbę aby ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy kolejne zmiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Przypominamy, że obsługa Klientów odbywa się pojedynczo.

 
Strona 1 z 2