piątek, 23 Lut 2024

po sasiedzku

 
PDF Drukuj
piątek, 27 stycznia 2023 15:00

WIRON zastąpi WIBOR


W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy wyliczaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.

Zanim wyjaśnimy Ci, na jakim etapie są prace i dlaczego zostały podjęte, przypominamy: na obecnym etapie nie musisz podejmować żadnych działań. Twoje umowy kredytowe z naszym bankiem pozostają bez zmian i są w pełni wiążące.

 

Więcej…
 
PDF Drukuj
piątek, 27 stycznia 2023 14:50

OSTRZEŻENIE !!!
Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku – Komunikat FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz Komendy Głównej Policji z dnia 11 stycznia 2023 r.


Uważaj na połączenia telefoniczne, w których oszuści podszywają się pod pracownika banku lub inną osobę godną zaufania (np. pracownika Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, pracownika Związku Banków Polskich, czy policjanta). Podczas fałszywego połączenia na Twoim telefonie może wyświetlić się numer telefonu lub nazwa zaufanej instytucji, o tego typu oszustwach ostrzegaliśmy wspólnie FinCERT.pl – BCC ZBP z Centralnym Biurem Zwalczania Cyberprzestępczości oraz Komendą Główną Policji komunikatem z dnia 7 grudnia 2022 r. pt. „Oszuści dzwonią z numerów podszywających się pod banki lub inne instytucje zaufania publicznego” link: https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

 


 
PDF Drukuj
poniedziałek, 05 grudnia 2022 09:46

Aplikacja Nasz Bank 2.0

naszbank20 Nasz Bank Nasz Bank Novum

Szanowni Państwo,

informujemy, że dostępna jest nowa odsłona aplikacji mobilnej Nasz Bank, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm.

Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Nowa wersja aplikacji to m.in.:

  • prosty i intuicyjny interfejs,
  • nowoczesny wygląd,
  • większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
  • szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
  • wybór między ciemnym i jasnym motywem,

oraz szereg innych udogodnień, które jeszcze bardziej rozszerzą możliwości korzystania z usług bankowych.


 

visa mobile

 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 3 z 14